Rozeznanie rynku – prośba o wycenę przedmiotu zamówienia
Rozeznanie rynku - prośba o wycenę przedmiotu zamówienia:
- przeprowadzenie audytu wzorniczego
- opracowanie strategii wzorniczej
W zawiązku z planowanym złożeniem wniosku o dofinansowanie w ramach: Wzornictwo w MŚP, Działanie 1.4 Priorytet 1 „Przedsiębiorczości i Innowacje” Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027, zwracam się z prośbą do podmiotów posiadających zasoby i potencjał do wykonania usługi o wycenę wartości zamówienia:
- Przeprowadzenie audytu wzorniczego (ocena firmy, jej potencjału i wyznaczenia kierunku działania w zakresie rozwoju wzornictwa przemysłowego)
- Opracowanie strategii wzorniczej (w postaci raportu z przeprowadzonego audytu: dokument zawierający wnioski z przeprowadzonego audytu wzorniczego oraz rekomendacje odnośnie dalszych działań związanych ze stosowaniem wzornictwa w firmie)
Poniżej wskazano minimalny zakres strategii wzorniczej zgodnie z załącznikiem nr 4 do regulaminu projektu.
Strategia wzornicza musi objąć:
- Charakterystyka dotychczasowej działalności Wnioskodawcy, zawierająca analizę obecnego stanu wzornictwa w przedsiębiorstwie w zakresie produktów, technologii, struktury organizacyjnej, procesów komunikacji z klientem, strategii marketingowej.
- Analiza rynkowa i określenie grupy docelowej.
- Analiza popytu na rynkach docelowych.
- Analiza pozycji konkurencyjnej opartej o podstawowe założenia z zakresu marketing mix.
- Analiza barier formalnych rozwoju przedsiębiorstwa.
- Analiza produktowa konkurencji.
- Opis trendów rynkowych (branżowych, społecznych i technologicznych) o dużym potencjale wpływu na rynek Wnioskodawcy.
- Określenie kierunków i planów rozwoju firmy w zakresie wzornictwa. Analiza oczekiwań i potrzeb przedsiębiorstwa w zakresie wykorzystania procesów wzorniczych dotyczących opracowania i wdrożenia produktu. Wskazanie działań koniecznych dla budowania marki, oferty rynkowej i strategii konkurowania oraz dostosowania wewnętrznych procesów zarządczych w firmie związanych ze stosowaniem wzornictwa.
- Opis innowacji produktowej i jeżeli dotyczy dodatkowo innowacji w procesie biznesowym wprowadzanej w oparciu o projektowanie wzornicze.
- Opis procesu projektowania wzorniczego, obejmującego co najmniej opracowanie projektów oraz prototypów nowego lub znacząco ulepszonego produktu i przeprowadzenie niezbędnych testów.
- Opis procesu opracowania projektu wzorniczego rozumianego jako opracowanie cech technicznych, użytkowych i estetycznych produktu zmierzające do wprowadzenia go do obrotu gospodarczego
- Wyznaczenie harmonogramu realizacji poszczególnych celów wraz z kosztorysem.
- Przygotowanie briefu projektowego, dokumentu zawierającego założenia dotyczące działań i uczestników projektu wzorniczego oraz procesu wdrażania nowego lub znacząco ulepszonego produktu oraz wszystkie informacje, które mogą mieć wpływ na postać produktu i proces jego wdrażania.
- Ocena możliwości wykorzystania wzornictwa w firmie i jej potencjału w tym zakresie.
- Wskazanie najważniejszych barier obserwowanych przez przedsiębiorstwo w zakresie realizowanego wzornictwa.
- Możliwości rozwiązania problemów wzorniczych w firmie.
Opis działalności firmy:
Nevt Sp. z o.o. działa w branży motoryzacyjnej od 2015 roku, specjalizując się w precyzyjnej diagnostyce usterek w różnego rodzaju pojazdach. Nasza firma projektuje i rozwija moduły elektroniczne oraz oprogramowanie we własnym zakresie, co pozwala nam dostosowywać nasze produkty i usługi do realnych potrzeb klientów.
Jesteśmy ekspertami w prototypowaniu oraz organizacji produkcji zaawansowanych urządzeń diagnostycznych. Nasza misja to kompleksowe dostarczanie pełnego wyposażenia do stacji kontroli pojazdów, serwisów, warsztatów samochodowych oraz dla indywidualnych kierowców. Dążymy do tego, aby nasz sprzęt i oprogramowanie były uznawane za najnowocześniejsze na rynku, wyznaczając tym samym nowe standardy w branży motoryzacyjnej.
Oferta firmy Nevt Sp. z o.o. obejmuje szeroką gamę produktów i usług, które pomagają w diagnostyce i naprawie pojazdów. Dzięki naszemu zaangażowaniu w innowacje i nieustanne doskonalenie technologii, zapewniamy naszym klientom niezawodne i efektywne rozwiązania, które spełniają najwyższe standardy jakości.
Wymagania dotyczące realizacji zamówienia:
Audyt oraz strategia wzornicza mogą zostać przeprowadzone przez podmiot, który zapewnia zespół, w którego skład wchodzi co najmniej jeden projektant (projektant powinien posiadać wykształcenie wyższe w zakresie projektowania: wzornictwo przemysłowe, architektura, architektura wnętrz oraz inne kierunki projektowe w obszarze wzornictwa) oraz mieć doświadczenie w projektowaniu, to znaczy: mieć w swoim portfolio minimum 3 projekty dóbr wytwarzanych przemysłowo (jeśli projekt dotyczy zaprojektowania oraz wdrożenia wyrobu) lub minimum 3 projekty usług (jeżeli projekt dotyczy zaprojektowania oraz wdrożenia usługi).
Realizacja będzie się odbywać w trybie hybrydowym lub zdalnym.
Termin realizacji audytu i wykonania strategii wzorniczej: Czerwiec 2024.
Jeżeli Państwa przedsiębiorstwo dysponuje niezbędną wiedzą, doświadczeniem i kadrą w zakresie wskazanym powyżej, prosimy o przesłanie wyceny wartości zamówienia do dnia 29 maja 2024 roku.
Aktualizacja 29.05.2024r.
Witam,
W związku z krótkim terminem realizacji szacowania i aktualnie długim weekendem informuję iż termin przekazania szacowań wydłużony zostanie do dnia 04.06.2024r.